مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-08سياسي

ایجاد نهضت بزرگ حرف آورد در گلستان/ برگزاری طرح تربیت راویان مکتب حاج قاسم


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری طرح تربیت راویان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای نخستین بار در گلستان با همکاری نهادهای انقلابی خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری طرح تربیت راویان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای نخستین بار در گلستان با همکاری نهادهای انقلابی خبر داد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز دانستند، اظهار کرد: وقتی از این دریچه و با این نگاه راهبردی و عمیق به شخصیت و منش سردار دلها توجه کنیم اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ برآمده از این مکتب بیشتر نمایان می شود.

وی با بیان اینکه بیاینه گام دوم انقلاب به عنوان یک راهنمای بزرگ برای حرکت ما برای رسیدن به افق پیش رو حاصل یک تلاش عظیم و فاخر از سوی رهبری است، افزود: اگر بتوانیم به شاخص ها و مولفه های مطرح شده در این بیانیه نزدیک شویم در ایجاد تمدن نوین اسلامی که بزرگترین هدف پیش روی ماست می توانیم نقش آفرینی موثری داشته باشیم.

توانمند سازی قشر دانشگاهی و جوان بر محور شخصیت حاج قاسم مدیرکل تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم در راستای جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید ویژه دارند طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نهضت بزرگ حرف آورد در گلستان/ برگزاری طرح تربیت راویان مکتب حاج قاسم

ایجاد نهضت بزرگ حرف آورد در گلستان/ برگزاری طرح تربیت راویان مکتب حاج قاسم