مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-08بين الملل

دیدار الحلبوسی با مقامات اقلیم در راستای مشارکت کردها و سنی ها در دولت عراق


منابع خبری از دیدار و گفت وگوی رییس حزب پیشرو و رییس پارلمان منحل شده عراق با رهبران اقلیم کردستان این کشور درباره مشارکت سنی ها و کردها در دولت آتی این کشور خبر دادند.

- منابع خبری از دیدار و گفت وگوی رییس حزب پیشرو و رییس پارلمان منحل شده عراق با رهبران اقلیم کردستان این کشور درباره مشارکت سنی ها و کردها در دولت آتی این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، محمد الحلبوسی، رییس حزب پیشرو و رییس پارلمان منحل شده عراق با نیچروان بارزانی، رییس اقلیم، مسرور بارزانی، نخست وزیر دولت اقلیم و مسعود بارزانی، رییس حزب دموکرات کردستان عراق به صورت جداگانه دیدار و گفت وگو کرد.

دفتر الحلبوسی در بیانیه ای در این باره اعلام کرد که الحلبوسی و رهبران اقلیم کردستان عراق موضوع مشارکت کردها و سنی ها در دولت آتی کشورشان را بررسی کردند.

طبق این بیانیه، حاضران در این دیدارها درباره آخرین تحولات سیاسی و امنیتی عراق، تشکیل کابینه جدید این کشور و مسائل مورد اختلاف و قضایای حل نشده میان اربیل و بغداد و سایر مسائل مورد توجه خود رایزنی کردند.

الحلبوسی و رهبران اقلیم کردستان عراق همچنین بر اهمیت همکاری و تفاهم مشترک بین نیروها و جریانات عراقی با هدف فراهم شدن امکان برداشتن گام های مهم در روند سیاسی و تشکیل یک کابینه فراگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار الحلبوسی با مقامات اقلیم در راستای مشارکت کردها و سنی ها در دولت عراق

دیدار الحلبوسی با مقامات اقلیم در راستای مشارکت کردها و سنی ها در دولت عراق