مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-08ورزشي

فرآیند پخش شن سیلیس در زمین چمن مصنوعی فوتبالی


فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، استفاده از چمن مصنوعی را به جای چمن طبیعی توصیه کرده و باشگاه ها و ورزشگاه های سراسر جهان را به سمت این جایگزینی تشویق می نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام چمن سرا، به دنبال این ماجرا، شن سیلیس نیز تبدیل به یک ماده پرکننده پرتقاضا در هنگام خرید چمن مصنوعی تبدیل شده است، از جمله فدراسیون فوتبال، شرکت های شخصی، باشگاه های ورزشی، محوطه سازی منازل و ویلاها.

اگر به چمن مصنوعی فوتبالی از نزدیک نگاه کنید، متوجه فاصله یک تا دو سانتیمتری در میان الیاف آن می شوید که این فضاها با ماده پرکننده ای به نام سیلیس پر می شود.

چمن سرا با رعایت استانداردهای بین المللی در زمینه تولید چمن های مصنوعی، در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز سال های سال است که کالکشن کامل، جامع و متنوعی از چمن های مصنوعی را در سطح ایران و خاورمیانه ارائه می دارد.

از طرف دیگر انواع مواد پرکننده لازم و ضروری برای استفاده در پروژه های مختلف نصب چمن مصنوعی و با اهداف گوناگون توسط تیم چمن سرا ارائه می گردد و تیم فنی و تخصصی این شرکت نیز می توانند مراحل نصب اصولی چمن و پخش پرکننده آن را بر عهده بگیرند تا یک سطح چمنی بدون عیب و نقص را خدمت شما عرضه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند پخش شن سیلیس در زمین چمن مصنوعی فوتبالی

فرآیند پخش شن سیلیس در زمین چمن مصنوعی فوتبالی