مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 05:302021-12-08اقتصادي

ثبت بیش از یک میلیون و ششصد هزار ساعت کار بدون حادثه در لرستان


مدیرعامل شرکت گاز لرستان از انجام بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان طی سال هشت ماهه امسال خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از انجام بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر ساعت کار بدون حادثه در شرکت گاز استان طی سال هشت ماهه امسال خبر داد.

کرم گودرزی با اعلام این خبر گفت: ثبت این مقدار نفرساعت کار بدون حادثه با وجود عملیات بهره برداری گسترده و پروژه های اجرایی گازرسانی، نشان از اهتمام و توجه جدی به الزامات ایمنی و ارائه آموزش های هدفمند و برگزاری مانورهای آموزشی به منظور مقابله با سوانح و کاهش آمار مخاطرات شایع در این شرکت است.

وی به برگزاری دوره های آموزش ایمنی در این شرکت اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، رویکرد و روش های آموزشی در این شرکت تغییر یافته و 1880 نفر ساعت دوره آموزش ایمنی با مشارکت کارشناسان ایمنی و اساتید در حوزه های تخصصی ایمنی بصورت حضوری و مجازی برای کارکنان برگزار شده است.

گودرزی با تأکید بر اهمیت ایمنی در حوزه مشترکین نیز گفت: پخش کلیپ و موشن گرافی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از صدا و سیمای مرکز لرستان و فضای مجازی، نصب بیلبوردهای ایمنی در سطح شهر، چاپ پیام های مصرف ایمن و بهینه در نشریات محلی و استانی از سایر اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از یک میلیون و ششصد هزار ساعت کار بدون حادثه در لرستان

ثبت بیش از یک میلیون و ششصد هزار ساعت کار بدون حادثه در لرستان