مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-08اجتماعي

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از 21 آذر در استان گیلان


جانشین رییس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از 21 آذر ماه در این استان، گفت: این طرح در پنج مرحله اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو صیانت از سلامت آنها از اهداف دیگر این طراحی و اجرای این طرح است.

مصطفی پور در ادامه با اشاره به اینکه با اجرای این طرح به دنبال جلوگیری از آسیب به زندگی و معیشت شهروندان هستیم، افزود: طرح مدیریت هوشمند کرونا در پنج مرحله اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح هم به سه بخش خدمت گیرندگان، خدمت دهندگان و محیط خدمت توجه شده است، گفت: پنج مرحله پیش بینی شده برای اجرای این طرح دستگاه های اجرایی، حمل و نقل درون شهری، فعالیت صنوف، حمل و نقل برون شهری و مرحله پایانی به مراکز علمی و مؤسسات آموزشی توجه می شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به ضمانت اجرایی طرح مدیریت هوشمند سازی، اضافه کرد: برای اجرای این طرح بازرسانی با عنوان بازرسان سلامت محیط کار پیش بینی شده که در صورت عدم اجرای مقررات برای نقض کنندگان برخوردهای اداری و صنفی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این طرح برای کارکنان تنبیه های انضباطی و برای واحدهای صنفی در ابتدا تذکر، اخطاریه و سپس پلمب یک ماهه واحد صنفی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از 21 آذر در استان گیلان

اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا از 21 آذر در استان گیلان