مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-08بين الملل

عربستان ارتباط فرد دستگیر شده در فرانسه را با قتل خاشقچی تکذیب کرد


بر اساس گزارش آرتی ال، فرد دستگیر شده یکی از اعضای گارد سلطنتی عربستان سعودی است که گفته می شود در قتل خاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول در اکتبر 2018 دخالت داشت.

- بر اساس گزارش آرتی ال، فرد دستگیر شده یکی از اعضای گارد سلطنتی عربستان سعودی است که گفته می شود در قتل خاشقچی در کنسولگری عربستان در استانبول در اکتبر 2018 دخالت داشت.

سفارت عربستان در پاریس، ارتباط یک تبعه بازداشت شده این کشور در فرانسه را با قتل جمال قاشقچی روزنامه نگار سعودی تکذیب کرد و خواستار آزادی فوری وی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های خبری، سفارت عربستان سه شنبه شب با انتشار بیانیه ای در توییتر افزود: آنچه رسانه ها در باره بازداشت یک سعودی مظنون در ماجرای جمال خاشقچی گزارش داده اند، نادرست است و فرد دستگیر شده هیچ ارتباطی با این ماجرا ندارد و باید هرچه سریع تر آزاد شود.

در بیانیه تاکید شده که دستگاه قضایی عربستان حکم افرادی را که مشارکت شان در ماجرای خاشقچی به اثبات رسیده، صادر کرده است و آنان در حال گذراندن مجازات خود هستند.

فرانسه روز سه شنبه اعلام کرد که یک فرد مظنون به مشارکت در قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی- آمریکایی را در حال سوار شدن به یک پرواز به مقصد عربستان بازداشت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان ارتباط فرد دستگیر شده در فرانسه را با قتل خاشقچی تکذیب کرد

عربستان ارتباط فرد دستگیر شده در فرانسه را با قتل خاشقچی تکذیب کرد