مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 03:552021-12-08پزشكي

داروی دیابت در درمان نارسایی قلبی موثر است


تحقیقات اولیه نشان داده است که مهارکننده های انتقال دهنده سدیم-گلوکز 2 (SGLT2) می توانند به حدود نیمی از بیماران نارسایی قلبی کمک کنند.

- تحقیقات اولیه نشان داده است که مهارکننده های انتقال دهنده سدیم-گلوکز 2 (SGLT2) می توانند به حدود نیمی از بیماران نارسایی قلبی کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از زی نیوز، مطالعه محققان دانشگاه آنگلیا شرقی بریتانیا نشان شد، داروی دیابت اولین دارویی است که به افراد مبتلا به نارسایی قلبی کمک می کند و می تواند در درمان آن تحولی ایجاد نماید.

یافته های جدید نشان داده اند که دارو SGLT2 می تواند برای همه بیماران نارسایی قلبی مفید باشد از جمله آنهایی که مبتلا به نوع دوم نارسایی قلبی موسوم به کسر جهشی حفظ شده هستند.

این اولین دارویی است که فواید واقعی را از نظر بهبود نتایج برای این بیماران فراهم می کند و به گفته تیم تحقیقاتی، این روش گزینه های درمانی را متحول خواهد کرد.

واس واسیلیو ، سرپرست تیم تحقیق، گفت: نارسایی قلبی وضعیتی است که در آن قلب آنطور که باید پمپاژ نمی کند.

دو نوع نارسایی قلبی وجود دارد: نارسایی قلبی با کاهش در کسر جهشی زمانی اتفاق می افتد که قلب به دلیل یک مشکل مکانیکی قادر به پمپاژ خون در اطراف بدن نباشد و نارسایی قلبی با کسر جهشی حفظ شده زمانی اتفاق می افتد که با وجود آنکه قلب به خوبی خون را پمپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروی دیابت در درمان نارسایی قلبی موثر است

داروی دیابت در درمان نارسایی قلبی موثر است