مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 03:002021-12-07سياسي

شورای ششم به جای تخریب مصوبه خانه - باغ بسته های تشویقی به مالکان باغات ارائه دهد


سخنگوی شورای شهر پنجم اعلام کرد که بهتر است اعضای شورای شهر فعلی به جای تخریب مصوبه خانه - باغ، گام دوم آن یعنی ارائه بسته های تشویقی به مالکان باغات را ساماندهی کنند.

- سخنگوی شورای شهر پنجم اعلام کرد که بهتر است اعضای شورای شهر فعلی به جای تخریب مصوبه خانه - باغ، گام دوم آن یعنی ارائه بسته های تشویقی به مالکان باغات را ساماندهی کنند.

علی اعطا در گفت وگو با ایسنا، در توضیح مصوبه شورای شهر پنجم گفت: دوستانمان در شورای شهر پیش فرضی دارند که باید زمینه ساخت وساز در باغات فراهم شود و حالا چون براساس مصوبه خانه - باغ تعداد کمی ساخت وساز در باغات انجام شده پس معتقدند که این مصوبه موفق نبوده در حالی که موضوع کاملا برعکس است و ما به دنبال ساخت وساز در باغات نبودیم.

وی با بیان این که اگر اعضای شورای شهر پنجم به دنبال ساخت وساز در باغات و انتفاع از آن بودند، همان مسیر شورای دوم را طی می کردند، اظهار کرد: ما در شورای پنجم نه تنها مصوبه برج - باغ را لغو کردیم؛ بلکه اثرات آن را در طرح جامع نیز حذف کردیم و هدف ما برای حفظ باغات این بود که در باغات در حد یک ساختمان کوچک ساخته شود اما برای آنکه صاحبان باغ ها نیز نفعی ببرند کاربری های متنوع در نظر گرفتیم تا در این ساختمان های کوچک مستقر شوند و حتی قرار بود بسته های تشویقی نیز برای مالکانی که باغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم به جای تخریب مصوبه خانه - باغ بسته های تشویقی به مالکان باغات ارائه دهد

شورای ششم به جای تخریب مصوبه خانه - باغ بسته های تشویقی به مالکان باغات ارائه دهد