مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 01:002021-12-07ورزشي

انتقاد مدال آور نابینای پاراآسیایی از مسوولان ورزش همدان؛ دریغ از یک تبریک!


مدال آور بازیهای پاراآسیایی جوانان در رشته دوومیدانی گفت: با وجود این که در بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین موفق به کسب دو مدال برنز در رشته دوومیدانی شدم، - انتقاد مدال آور نابینای پاراآسیایی از مسوولان ورزش همدان؛ دریغ از یک تبریک! مدال آور بازیهای پاراآسیایی جوانان در رشته دوومیدانی گفت: با وجود این که در بازیهای پاراآسیایی جوانان بحرین موفق به کسب دو مدال برنز در رشته دوومیدانی شدم، اما همچنان مورد کم لطفی مسوولان تربیت بدنی استان همدان قرار دارم.

مهرداد نجفی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد خود در بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین اظهار کرد: در این دوره از بازیهای پاراآسیایی جوانان در 3 ماده دوومیدانی 100، 200 و 400 متر شرکت کرده بودم که موفق به کسب دو مدال برنز در دوی صد و دویست متر شدم، البته هدف گذاری من کسب مدال طلا بود که به دلیل بالا بودن سطح رقابتها، تنها به دو مدال برنز بسنده کردم.

این دونده نابینا خاطرنشان کرد: برای قرار گرفتن روی سکو 4 سال بود که با وجود کرونا و فراهم نبودن شرایط برای تمرینات، سختی های زیادی را تحمل و هزینه های زیادی را پرداخت کردم تا بهترین عملکرد را در بحرین داشته باشم، خوشحالم که دست خالی از بازیهای پاراآسیایی جوانان برنمی گردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مدال آور نابینای پاراآسیایی از مسوولان ورزش همدان؛ دریغ از یک تبریک!

انتقاد مدال آور نابینای پاراآسیایی از مسوولان ورزش همدان؛ دریغ از یک تبریک!