مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 21:402021-12-07سياسي

ارشادی: جامعه جهانی اقدامات غیرقانونی تحریم را محکوم کند


معاون سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل گفت: از جامعه جهانی خواسته می شود تا اقدامات غیرقانونی که تهدیدی برای تجارت آزاد در دریا و آزادی دریاها به شمار می آید و موجب نادیده گرفته شدنِ تحریم های غیرانسانی شده است را محکوم کند.

- معاون سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل گفت: از جامعه جهانی خواسته می شود تا اقدامات غیرقانونی که تهدیدی برای تجارت آزاد در دریا و آزادی دریاها به شمار می آید و موجب نادیده گرفته شدنِ تحریم های غیرانسانی شده است را محکوم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن سخنان زهرا ارشادی به شرح زیر است: آقای رییس، ابتدا اجازه دهید از دبیرکل بابت گزارشات ایشان پیرامون اقیانوس ها و حقوق دریاها و همچنین هماهنگ کنندگانِ مشاوره های مذاکرات غیررسمی درخصوص پیش نویس قطعنامه های A/7576/L.

18 و A/7576/L.

18 قدردانی نمایم.

مضافاً مایلم از بخش امور اقیانوس ها و قانون دریا به موجب تلاش ها و حمایت های ارزشمندشان تشکر نمایم.

با این حال، مواضع جمهوری اسلامی ایران در مورد تعدادی از موضوعات مرتبط با دستور جلسه حاضر به قرار ذیل اعلام می گردد: آقای رییس، ضمن یادآوری اهمیت کنوانسیون 1982 سازمان ملل متحد در مورد حقوق دریاها به عنوان چارچوب حقوقی کلی برای فعالیت در اقیانوس ها و دریاها و همچنین با اذعان به جایگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور امضاکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارشادی: جامعه جهانی اقدامات غیرقانونی تحریم را محکوم کند

ارشادی: جامعه جهانی اقدامات غیرقانونی تحریم را محکوم کند