مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 21:002021-12-07سياسي

از کدام سونامی حرف می زنید؟


رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر استان تهران می گوید: از کدام سونامی سفر حرف می زنند؟ سفر خارج از کشور که فقط به قشر خاصی محدود شده، درحالی که در داخل کشور نیز از تور و سفر گروهی چندان استقبال نمی شود.

- آیا سونامی سفر یعنی مردمی که با اتومبیل شخصی سفر می روند و در خانه کرایه ای یا منزل آشنایان می مانند؟ سونامی یکی از بلایای طبیعی است که در معنا و محتوا بار منفی دارد.

با این حال چندسالی است وارد ادبیات مسؤولان و متولیان سفر و گردشگری کشور شده است، نه از این نظر که آسیب و خسارت ناشی از سفرهای بی برنامه و مدیریت نشده را نشان دهند، بیشتر از آن جهت که حرکت جمع زیادی از مسافران را نوید می دهند که آن جمعیت خودانگیخته را به موج های بزرگ سونامی تشبیه می کنند، جمعیتی که قرار است محرک اقتصاد باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتظار متولیان گردشگری کشور این است که پس از سرکوب دوساله تقاضای سفر و محدودیت های تردد، حالا که واکسیناسیون به درصدی منطقی رسیده است، جمع زیادی از مردم در تعطیلات نوروز سفر بروند.

در این میان، مسؤولانی که خود تصمیم گیرنده سفر هستند به دستگاه های دیگر هشدار می دهند که امکانات را بسیج کنند تا پاسخگوی آن حجم سفر پیش بینی شده یا سونامی که قرار است راه بیافتد، باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کدام سونامی حرف می زنید؟

از کدام سونامی حرف می زنید؟