مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:552021-12-07دانش

اعتماد به جوان ها نتیجه می دهد


به شما دانشجویان توصیه می کنم که درکنار خواندن درس های دانشگاهی از گذراندن دوره های مهارتی غافل نشوید تا بتوانید پس از پایان تحصیلات در بحث اشتغال موفق تر عمل کنید.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه آزاد صفادشت گفت: به شما دانشجویان توصیه می کنم که درکنار خواندن درس های دانشگاهی از گذراندن دوره های مهارتی غافل نشوید تا بتوانید پس از پایان تحصیلات در بحث اشتغال موفق تر عمل کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله قاسمی پیربلوطی در مراسم رونمایی از المان شهید تهرانی مقدم و جشن روز دانشجو اظهار کرد: 16 آذر یادآور به خاک و خون کشیده شدن سه دانشجوی فرهیخته میهن، به دست دژخیمان پهلوی است که در اعتراض به سفر معاون رییس جمهور آمریکا به پا خاسته بودند و این روز، روز دانشجو نام گرفت و سندی بر استکبارستیزی و حق محوری دانشجویان ایرانی شد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی در گام دوم و در اوج توطئه های چند بعدی و پیچیده سیاسی، امنیتی و اقتصادی دشمنان، به توان دانشگاه و دانشجویان آگاه و مومن و بصیر خود متکی است و به آن می بالد؛ دانشگاهیانی که شهدایی چون فخری زاده، شهریاری و تهرانی مقدم و دیگر شهدای جهاد علمی را تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

این مسئول در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: از شما عزیزانم می خواهم، امروز که در سایه سنگین کرونا و جنگ اقتصادی با دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به جوان ها نتیجه می دهد

اعتماد به جوان ها نتیجه می دهد