مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:102021-12-07سياسي

راه ایستادگی و مقابله با دشمنان در سوریه ادامه دارد


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل راه مقابله با دشمنان در سوریه ادامه دارد و اتحاد کشورهای عضو جبهه مقاومت طی موجب شده بتوان در مقابل ادامه سلطه بیگانگان اقدامات موثر را محقق کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر امور بین الملل در دیدار فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در خصوص روابط دو کشور و مسائل بین المللی و منطقه ای گفتگو کرد.

ولایتی در این دیدار که بشار الجعفری معاون وزیر خارجه و اتباع خارجی این کشور نیز حضور داشت، ضمن تأکید بر روابط راهبردی دو کشور، بر ضرورت تمرکز ویژه به منظور ارتقاء و گسترش همه جانبه روابط ایران و سوریه تأکید کرد.

وی گفت: راه ایستادگی و مقابله با دشمنان در سوریه ادامه دارد و اتحاد کشورهای عضو جبهه مقاومت طی سال های اخیر موجب شده که در این منطقه بسیار حساس که مورد طمع آمریکا و در گذشته انگلیس بوده، بتوان در مقابل ادامه سلطه بیگانگان اقدامات موثر، موفق و بی سابقه ای را محقق کرد.

ولایتی افزود: نتایج بسیار مفید و مبارکی که از شکل گیری مقاومت ایجاد شده، جهان اسلام را امیدوار کرده است که با مقاومت می توان ابرقدرت های متجاوز را به خاک ذلت نشاند.

وی یادآور شد: آنچه رییس جمهور سوریه در طی سال های سخت اخیر در برابر تهاجم ناجوانمردانه از حدود 80 کشور در سوریه با محوریت آمریکا، صهیونیست و برخی کشورهای مرتجع منطقه انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ایستادگی و مقابله با دشمنان در سوریه ادامه دارد

راه ایستادگی و مقابله با دشمنان در سوریه ادامه دارد