مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-07اقتصادي

70 هزار تن ضایعات پسته تازه در خراسان رضوی تبدیل به خوراک دام شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تاکنون در راستای استفاده از ضایعات بخش کشاورزی 70 هزار تن ضایعات پوست تازه پسته در قالب سیلوسازی تبدیل به خوراک واحدهای پرواربندی دام سبک و سنگین استان شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تاکنون در راستای استفاده از ضایعات بخش کشاورزی 70 هزار تن ضایعات پوست تازه پسته در قالب سیلوسازی تبدیل به خوراک واحدهای پرواربندی دام سبک و سنگین استان شده است.

محمدرضا اورانی عصر سه شنبه، 16 آذر، در حاشیه مراسم گشایش شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال توسعه واحدهای پرورش دام سبک پربازده برای تولید پایدار گوشت و ساماندهی اشتغال طی یک برنامه چهار ساله در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به محدودیت های آبی در خراسان رضوی هشت جهت گیری برای حوزه پرورش دام و طیور در طرح های پیشران استان مشخص شده که از جمله این موارد توسعه واحدهای پرواربندی و مولد در حوزه پرورش شتر مرغ، اصلاح نژاد دام و افزایش ضریب تبدیل غذایی(افزایش شاخص سوددهی) در تولید مرغ، گوشت مرغ و دام است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی یکی از مشکلات استفاده از ضایعات حوزه دام و طیور را کمبود نهاده دامی در خراسان رضوی دانست و گفت: یک شرکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار تن ضایعات پسته تازه در خراسان رضوی تبدیل به خوراک دام شد

70 هزار تن ضایعات پسته تازه در خراسان رضوی تبدیل به خوراک دام شد