مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 19:052021-12-07سياسي

شهادت مسیر پاسداری از آیین حق است


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان با اشاره به اینکه شهادت مسیر پاسداری از آیین حق است، گفت: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت دشمن توان نفوذ در دژهای مستحکم نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

- مراد خوش کنار امروز، 16 آذر در مراسم استقبال از خانواده شهید محمد نوری زاده از شهدای تازه شناسایی شده گلزار شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد با اشاره به اینکه شهدا با صبر و ایثار موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شدند، اظهار کرد: شهدا جان خود را فدای آرمان ها کردند.

وی فرهنگ سرنوشت ساز ایثار و شهادت را فرهنگی برگرفته از عاشورای حسینی دانست و با اشاره به اینکه این فرهنگ لرزه بر اندام دشمن انداخته است، افزود: به برکت فرهنگ ایثار و شهادت دشمن قدرت نفود در دژهای مستحکم ایران را ندارد.

خوش کنار با تأکید بر اینکه شهادت راه پیروزی بر دشمن و پاسداری از آیین حق است و رزمنده باید آن قدر آماده باشد که از ایثار خون در راه آیین حق دریع نکند، اضافه کرد: جنگ تحمیلی با حمایت استکبار جهانی بدون شهادت دادن و قربانی برطرف نمی شد، برای رسیدن به اهداف والای انقلاب باید عده ای شهید می شدند تا انقلاب محفوظ بماند و اینحاست که گروه های مؤمن به میدان می آیند و با نثار خون از حق دفاع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت مسیر پاسداری از آیین حق است

شهادت مسیر پاسداری از آیین حق است