مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 18:452021-12-07سياسي

پژوهش ها و تحقیقات بر مبنای توجه به نظام مسائل ملی، منطقه ای و استانی باشند


پژوهش ها و تحقیقات باید بیشتر از گذشته برمبنای توجه به نظام مسائل ملی، منطقه ای و استانی با رویکرد حل المسائلی باشند.

- ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه لرستان گفت: پژوهش ها و تحقیقات باید بیشتر از گذشته برمبنای توجه به نظام مسائل ملی، منطقه ای و استانی با رویکرد حل المسائلی باشند.

علی نظری در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه لرستان که امروز 16 آذرماه به صورت مجازی، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری لرستان برگزار شد، تصریح کرد: پژوهشگران و محققان، پرچم داران حرکت کشور به سوی شکوفایی همه جانبه و تمدن نوین اسلامی هستند که در آن، حیات طیبه، هدف نهایی خواهد بود.

وی تصریح کرد: تقاضای بنده از استاندار لرستان این است که سازمان ها، دستگاه ها و ادارات، نظام مسائل و مشکلات استان را با پژوهشگران و محققان دانشگاهی استان از جمله دانشگاه لرستان مطرح کنند و بیشتر از گذشته، ارتباط دو سویه بین دانشگاه و نظام اجرایی و بخش خصوصی استان، تقویت شود.

سرپرست دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: رسالت دانشگاهیان نیز این است که به مسائل و دردهای جامعه و محیط پیرامون، با رویکرد مسئله محوری و گسترش تحقیقات و پژوهش های کاربردی، بیش از پیش، توجه نمایند؛ دانشگاه ها بایستی نسبت به مسائل و مشکلات محیط پیرامون، مسئولیت اجتماعی و تعهدات خود را گسترش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ها و تحقیقات بر مبنای توجه به نظام مسائل ملی، منطقه ای و استانی باشند

پژوهش ها و تحقیقات بر مبنای توجه به نظام مسائل ملی، منطقه ای و استانی باشند