مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-07پزشكي

کرونا در البرز همچنان بر مدار آبی رنگ/سرانه های درمانی استان افزایش یابد


استاندار البرز با اشاره به اینکه وضعیت آبی کرونایی البرز برقرار است و باید با ارتقاء سرانه درمانی به بهبود وضعیت بهداشت و درمان کمک کرد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه ستاد استانی مقابله با باشیم.

عبداللهی اظهار کرد: همچنان نگران سویه ششم شیوع کرونا هستیم چرا که بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا در حوزه درمان، اکنون گرفتار این سویه شده اند.

باید بر شرایط تسلط داشته باشیم که با سویه جدید غافلگیر نشویم همچنین ضرورت دارد از تمامی کسانی که در جهت مقابله با کرونا در استان فعالیت داشته اند و بویژه کادر بهداشت و درمان تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون باید به جامعه امید و انگیزه بدهیم ولی در عین حال مردم را از مخاطرات موج احتمالی بعدی آگاه کنیم، اضافه کرد: دستگاه های نظارتی باید بر روند اعمال شیوه نامه های بهداشتی آگاه باشند و رصد را در دستور کار قرار دهند.

استاندار البرز بیان کرد: حضور در مدارس نباید برای دانش آموزان اجباری باشد و در کنار این موضوع واکسیناسیون حداکثری نیز مورد انتظار است.

از دانشگاه علوم پزشکی استان نیز انتظار می رود اکنون به برنامه ریزی جهت ارتقا کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای مردم در مراکز درمانی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در البرز همچنان بر مدار آبی رنگ/سرانه های درمانی استان افزایش یابد

کرونا در البرز همچنان بر مدار آبی رنگ/سرانه های درمانی استان افزایش یابد