مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-07دانش

مراسم تکریم از خانواده شهید شناسایی شده دانشگاه علوم پزشکی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید حسن برادری سنجانی، شهید تازه شناسایی شده دانشگاه احراز هویت شده بود، - مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید حسن برادری سنجانی، شهید تازه شناسایی شده دانشگاه احراز هویت شده بود، دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید حسن برادری سنجانی، شهید تازه شناسایی شده دانشگاه احراز هویت شده بود، دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

در این مراسم خانواده شهید حسن برادری سنجانی با همراهی و مشایعت رییس دانشگاه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران بر سر مزار شهید خود حضور یافتند.

در ادامه حجت الاسلام عیسوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، ضمن عرض خیر مقدم به خانواده شهید برادری سنجانی، به بیان خاطراتی از مراسم تدفین شهیدبرادری به عنوان شهید گمنام در یازده سال پیش در دانشگاه وشهامت شهدای جنگ پرداخت و ضمن تعزیت و تبریک به خانواده شهید، از مقام والای شهیدان و درخواست شفاعت از ایشان سخن گفت.

حجت الاسلام عیسوی افزود: یکی از نعمت های الهی که به دانشگاه ما عنایت شد، دفن 2 شهید بود و بر خود می بالیم که هر روزمان را با این شهیدان آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم از خانواده شهید شناسایی شده دانشگاه علوم پزشکی ایران

مراسم تکریم از خانواده شهید شناسایی شده دانشگاه علوم پزشکی ایران