مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-07سياسي

سهمیه سنگ آهن شرکت ذوب آهن اصفهان در مجلس پیگیری می شود


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره قبل سهمیه مواد اولیه ذوب آهن به میزان یک میلیون و 750 هزار تن مطرح شد که محقق نشد و لذا نیاز است این موضوع از طریق نمایندگان مجلس اصفهان پیگیری شود و ما نیز پیگیر این مصوبه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، سید محمدرضا میرتاج الدینی نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه متافو اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان با تولید انواع محصولات استاندارد در کنار تامین نیاز داخل، از محل ارز حاصل از صادرات نیز یاری رسان کشور است که این رویکرد ارزشمند شایسته تقدیر است.

وی افزود : در دوره قبل سهمیه مواد اولیه ذوب آهن به میزان یک میلیون و 750 هزار تن مطرح شد که محقق نشد و لذا نیاز است این موضوع از طریق نمایندگان مجلس اصفهان پیگیری شود و ما نیز پیگیر این مصوبه هستیم.

میرتاج الدینی تصریح کرد: بنیان گذاران ذوب آهن اصفهان دور اندیشانه معادن را در کنار این کارخانه لحاظ کرده بودند اما با جدا شدن معادن این کارخانه دچار مشکل تامین مواد اولیه شده و لذا نیاز است مسؤولان نگاه ویژه نسبت ذوب آهن که از سهمیه مواد اولیه و یارانه انرژی برخوردار نیست،داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه سنگ آهن شرکت ذوب آهن اصفهان در مجلس پیگیری می شود

سهمیه سنگ آهن شرکت ذوب آهن اصفهان در مجلس پیگیری می شود