مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:002021-12-07سياسي

نخستین انتصاب استاندار جدید قزوین/ یک نخبهٔ جوان معاون اقتصادی استاندار شد


استاندار قزوین در حکمی میثم پیله فروش از نخبگان و پژوهشگران برجستهٔ اقتصادی کشور را به سرپرستی معاونت اقتصادی استانداری قزوین منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، با حکم محمد مهدی اعلایی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین منصوب شد.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین با صدور حکمی میثم پیله فروش را به سمت سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین منصوب کرد.

استاندار قزوین در این حکم آورده است: جناب آقای دکتر میثم پیله فروش؛ سلام علیکم؛ مبتنی بر عهدی که با قادر متعال بسته ام و متعهد به تعهدم به مردم شریف استان قزوین در گزینش همکاران متخصص، متعهد، مستقل، تلاشگر و مردمی؛ جنابعالی را که از صاحب نظران اقتصادی استان هستید به سرپرستی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین منصوب می کنم.

انتظار دارم برنامه محور و دانش مدار با اصالت دادن به مصالح و منافع مردم از طریق انسجام بخشی به فعالیت های دستگاه های اقتصادی دولتی در استان، اشراف به محیط های اقتصادی و عوامل و متغیرهای موثر بر آن ها و اقتدار در جهت صیانت از حقوق عامه و رشد و تعالی اقتصادی استان با کمک گرفتن از فعالین غیردولتی خصوصاً نخبگان و صاحب نظران و کارآفرینان، در مسیر تحقق وعده های رییس جمهور محترم و دولت مردمی ایشان گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین انتصاب استاندار جدید قزوین/ یک نخبهٔ جوان معاون اقتصادی استاندار شد

نخستین انتصاب استاندار جدید قزوین/ یک نخبهٔ جوان معاون اقتصادی استاندار شد