مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:452021-12-07سياسي

مناظره باید منجر به کشف حقیقت شود


رییس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: هدف اصلی مناظره باید کشف حقیقت و سمت و سوی آن در جامعه به سمت امیدآفرینی باشد.

- اکبر اسدی امروز (16آذر) در اختتامیه، دومین دوره مسابقات ملی مناظره که در جهاددانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: روز دانشجو روز عزت و افتخار و روز پیروزی خون بر شمشیر است.

اسدی به همگام شدن روز دانشجو با تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا اشاره و بیان کرد: یکی از شاخصه های توسعه در هر جامعه ای بحث اطلاع رسانی است، هرچقدر اطلاع رسانی شفاف، روشن و باسرعت انجام بگیرد؛ نشان دهنده رشد و پیشرفت جامعه است.

وی عنوان کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران اولین خبرگزاری است که توسط نظام مقدس اسلامی و در بستر دانشگاه و توسط جهاد دانشگاهی با حضور دانشجویان پرتلاش، کم توقع، پرانرژی و صاحب ایده به وجود آمد.

اسدی افزود: انسان موجودی اجتماعی است و اگر بخواهد که اجتماع خود را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد و اگر به لحاظ شخصی بخواهد رشد و پیشرفت داشته باشد و در مسیر کمال قرار گیرد بایستی از عقلانیت و اندیشه خود استفاده کند.

وی تصریح کرد: اندیشه انسان زمانی می تواند قدرت و رشد پیدا کند که آن را به منصه ظهور بگذارد و در معرض قضاوت دیگران قرار دهد و به نوعی یک تضارب آرایی به وجود بیاید؛ زیرا از همین تضارب آرا و نقد اندیشه ها است که ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره باید منجر به کشف حقیقت شود

مناظره باید منجر به کشف حقیقت شود