مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:452021-12-07سياسي

تجدید میثاق با شهدا در دانشگاه صنعتی بیرجند


به بهانه روز دانشجو، فرماندار بیرجند، مسئولان سپاه پاسداران، مسئولین دانشگاه صنعتی بیرجند و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی بر سر مزار دو شهید گمنام مدفون در این دانشگاه حضور یافته و با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

- حجت الاسلام جواد محمدی، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتب بیرجند در این مراسم گفت: امروز باید کارکرد و وظیفه دانشجو و اساتید در شرایط حال مدنظر قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دانشجو باید به محیط دانشگاه و منطقه خود حساس باشد و با دقت نظر نسبت به مسائل دنیا نگاه کرده و با شناسایی دقیق مشکلات را بررسی کند.

وی با بیان اینکه باید دانشگاهیان باید استعدادها و امکانات دشمن را تشخیص داده و در مقابل فضای مجازی که ابزار دشمن است، هوشیار باشند؛ دانشجویان باید به سپر خودسازی و خوداتکایی مجهز شوند و اساتید نیز به تربیت دانشجو همت گمارند.

علی ناصری، فرماندار بیرجند نیز در این مراسم گفت: دانشجویان آگاه در دوران دفاع مقدس حماسه ای بی بدیل آفریدند و جامعه دانشگاهی همواره در توسعه و پیشرفت کشور نقش بارزی داشتند.

همچنین در این مراسم در راستای فرآیند برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجوی استان و به یاد و پاسداشت 71 شهید استان 7 کبوتر بر فراز مراز شهدای این دانشگاه به پرواز درآمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق با شهدا در دانشگاه صنعتی بیرجند

تجدید میثاق با شهدا در دانشگاه صنعتی بیرجند