مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:302021-12-07اجتماعي

بهبود معیشت در مناطق غیربرخوردار با توان افزایی زنان روستایی


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: با توان افزایی جوامع محلی به ویژه زنان روستایی، بهبود معیشت در مناطق غیر برخوردار محقق می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: با توان افزایی جوامع محلی به ویژه زنان روستایی، بهبود معیشت در مناطق غیر برخوردار محقق می شود.

اولین جشنواره شکرانه برداشت زعفران در شهرستان دزپارت از سوی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، و اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و فرمانداری شهرستان دزپارت، امروز (سه شنبه) در روستای قلعه سرد از توابع بخش مرکزی شهرستان دزپارت برگزار شد.

زینب پارسافخر مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص این جشنواره، اظهارکرد: توسعه پایدار کشور بدون توسعه روستایی محقق نمی شود و برای رسیدن به توسعه، اولین نیاز شناخت پتانسیل روستاها است و زنان نیز جزء ارکان اصلی برای توسعه پایدار و پیشرفت روستاها هستند.

به ویژه این که زنان روستایی مدیران اقتصادی خانواده هستند و در فعالیت های مختلف نیز حضور دارند.

وی با بیان این که با توان افزایی جوامع محلی به ویژه زنان روستایی، بهبود معیشت در مناطق غیر برخوردار محقق می شود، افزود: توجه به نقش زنان در توسعه کشور از جمله توسعه اقتصادی و حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت در مناطق غیربرخوردار با توان افزایی زنان روستایی

بهبود معیشت در مناطق غیربرخوردار با توان افزایی زنان روستایی