مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:102021-12-07سياسي

برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای صندوق های قرض الحسنه روستاییان در بیرجند


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای صندوق های قرض الحسنه روستاییان در شهر بیرجند خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای صندوق های قرض الحسنه روستاییان در شهر بیرجند خبر داد.

مهدی هنری، امروز سه شنبه 16 آذر در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: ایجاد صندوق های قرض الحسنه یکی از برنامه های بسیج سازندگی در راستای اشتغال و توانمندسازی در نقاط روستایی در جهت تقویت روحیه اتحاد و همدلی در بین مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه 20 نفر از تسهیلگران سازمان بسیج سازندگی در بحث آموزش های میدانی همکاری دارند، گفت: توانمندسازی و ظرفیت سنجی در مناطق روستایی و محلات حاشیه شهرهای این صندوق های قرض الحسنه با محوریت مساجد استان در حال پیگیری است.

وی صندوق های قرض الحسنه را تسهیل گر بین نهادهای حمایتی و مردم دانست و افزود: باید از حمایت همه مجموعه ها و مشارکت بسیج سازندگی برای پایدارسازی و ظرفیت بازاریابی برای این صندوق ها استفاده شود.

هنری از برپایی اولین نمایشگاه عرضه توانمندی و تولیدات صندوق های قرض الحسنه در بیرجند خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه فردا چهارشنبه 17 آذرماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای صندوق های قرض الحسنه روستاییان در بیرجند

برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای صندوق های قرض الحسنه روستاییان در بیرجند