مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 16:002021-12-07سياسي

اعمال سلیقه های فردی و گروهی به جای قانون از موانع رسیدن به آرمان های انقلاب است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اعمال سلیقه های فردی و گروهی به جای قانون در داخل و سلطه و استعمار در خارج از موانع رسیدن به آرمان ها است که باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اعمال سلیقه های فردی و گروهی به جای قانون در داخل و سلطه و استعمار در خارج از موانع رسیدن به آرمان ها است که باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه همزمان با 16 آذر روز دانشجو در دیدار نمایندگان تشکل های دانشجویی افزود: دانشجو موذن جامعه است و فریاد شما همانطور که امام راحل فرمود بر سر آمریکا به عنوان پرچمدار ظلم، ستم و کفر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: دست دشمنان کوتاه شود ما مشکلی نداریم و شما موذن هستید و اذانتان را این گونه باید سر دهید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ما دارای آرمان های کارآمد و مطلوبی هستیم اما با آنها فاصله داریم در تبیین علت آن گفت: تحقق هر امری به دو اصل متکی است که شامل وجود مقتضی و عدم مانع می شود.

وی افزود: پیداست که مقتضی در جامعه مسلمان برای رسیدن به اسلام بسیار قوی است و مقتضی وجود دارد اما عدم تحقق به دلیل وجود موانع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال سلیقه های فردی و گروهی به جای قانون از موانع رسیدن به آرمان های انقلاب است

اعمال سلیقه های فردی و گروهی به جای قانون از موانع رسیدن به آرمان های انقلاب است