مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-07سياسي

زندگینامه خود نوشت رهبر معظم انقلاب اسلامی به چاپ بیستم رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب خون دلی که لعل شد دربردارنده خاطرات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مدّظلّه العالی) از زندان ها، - کتاب خون دلی که لعل شد دربردارنده خاطرات حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای (مدظله العالی) از زندان ها، تبعید و دوران مبارزات انقلاب اسلامی ایشان است که به چاپ بیستم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب خون دلی که لعل شد دربردارنده خاطرات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مدّظلّه العالی) از زندان ها، تبعید و دوران مبارزات انقلاب اسلامی ایشان است که به چاپ بیستم رسید.

کتاب حاضر شامل بیان حکمت ها، درس ها و عبرت هایی است که به فراخور بحث ها بیان شده و هر کدام از آن ها می تواند چراغ راهی برای آشنایی مخاطب کتاب بویژه جوانان عزیز با فجایع رژیم منحوس پهلوی و همچنین سختی ها، مرارت ها و رنج های مبارزان و در مقابل، پایمردی ها، مقاومت ها، خلوص و ایمان انقلابیون باشد.

لازم به ذکر است که این کتاب، ابتدا به زبان عربی و با عنوان إنّ مع الصّبر نصراً توسط دکتر محمد علی آذرشب گردآوری و در بیروت منتشر شده بود و کتاب خون دلی که لعل شد ترجمه کتاب مذکور بوده که توسط محمدحسین باتمان غلیچ به فارسی بازگردانده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگینامه خود نوشت رهبر معظم انقلاب اسلامی به چاپ بیستم رفت

زندگینامه خود نوشت رهبر معظم انقلاب اسلامی به چاپ بیستم رفت