مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-07سياسي

توجه به اقتصاد روستاها مانع ایجاد حاشیه نشینی در شهرها می شود


توجه همزمان به معیشت و اقتصاد روستاها در کنار توسعه و آبادانی آن، مانع مهاجرفرستی و ایجاد حاشیه نشینی در شهرها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: علاوه بر توسعه و آبادانی روستاها باید به طور همزمان به معیشت و اقتصاد روستاها هم توجه گردد تا مانع مهاجرفرستی و ایجاد حاشیه نشینی در شهرها شود.

وی افزود: بنیاد مسکن از جمله نهادهای انقلابی است که در تمام دوران های حساس که مردم نیاز به کمک جهادی داشته اند، وارد عمل شده و در حال حاضر هم می تواند علی رغم وجود محدودیت منابع، در حوزه رونق اقتصاد روستایی نیز ماموریت هایی را انجام دهد.

استاندار اردبیل ادامه داد: توجه به تقویت زیرساخت های مورد نیاز برای رونق اقتصادی ضروری بوده و خواستار ورود بنیاد مسکن به این موضوع هستیم.

عاملی بیان کرد: باید تلاش شود تا برکات نهاد بنیاد مسکن همواره حفظ گردد چراکه ویژگی جهادی بودن، این نهاد را متمایز کرده و در هر نقطه که محرومیت وجود داشته، بنیاد مسکن به صورت جهادی و ایثارگرانه عمل کرده است.

اجرای طرح هادی در تمام 40 هزار روستای بالای 20 خانوار کشور  حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این نشست با اشاره به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقتصاد روستاها مانع ایجاد حاشیه نشینی در شهرها می شود

توجه به اقتصاد روستاها مانع ایجاد حاشیه نشینی در شهرها می شود