مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-07سياسي

بخشش قاتل بعد از 6 سال


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کردستان در امور شوراهای حل اختلاف از صلح و سازش در پرونده قتل پس از شش سال با تلاش اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف زندان شهرستان سنندج خبر داد.

- بهادر اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال 1394 بر اثر نزاع در شهرستان سنندج یک مورد قتل اتفاق افتاد که پس از دستگیری قاتل و طی مراحل دادرسی نهایتا رای به قصاص قاتل صادر گردید .

وی ادامه داد: نهایتا با دستور دادستان پرونده به شعبه ویژه زندان شوراهای حل اختلاف شهرستان سنندج جهت صلح و سازش ارجاع می گردد و اعضای شعبه صلحی زندان شوراهای حل اختلاف شهرستان سنندج موفق شدند این پرونده قتل را پس از شش سال با گذشت اولیای دم مختومه نمایند.

اسدی افزود: خانواده مقتول با اقدام انسان دوستانه علاوه بر عفو قاتل زمینه ترویج فرهنگ گذشت و ایثار را در جامعه فراهم می کنند.

وی تاکید کرد: با کمک خداوند متعال در سال جاری این چهارمین پرونده قتلی بود که با تلاش مخلصانه و دلسوزانه اعضای شوراهای حل اختلاف با صلح و سازش ختم به خیر گردید و انشاالله این امر خیر فتح بابی باشد که در سال جاری با تلاش اعضای زحمتکش و دلسوز شوراهای حل اختلاف مجددا شاهد این قبیل موارد باشیم.

رییس شوراهای حل اختلاف استان کردستان بیان کرد: شوراهای حل اختلاف یک فرصت کم نظیر برای ترویج و توسعه فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش قاتل بعد از 6 سال

بخشش قاتل بعد از 6 سال