مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-07اقتصادي

شهرک های مسکونی در حاشیه کلانشهرها ایجاد می شود


مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: شرکت ها و پیمانکاران برای به سرانجام رساندن طرح نهضت ملی مسکن اهتمام داشته و هرچه سریع تر وضعیت پروژه های باقی مانده را مشخص کنند.

- به نقل از شرکت عمران شهرهای جدید، حبیب الله طاهرخانی در جلسه نظارت بر اقدامات انجام گرفته در حوزه طرح نهضت ملی مسکن که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران کل شرکت عمران شهرهای جدید و مدیران عامل شرکت های تابعه از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تأکید بر اینکه خوشبختانه شهرهای جدید در عملیات اجرایی پروژه ها نسبت به سایر دستگاه ها در وضعیت بهتری قرار دارند گفت: از شرکت های تابعه می خواهم که قراردادهای مشارکت مدنی، مراحل افزایش وام و تزریق منابع مالی از بانک به پروژه ها را برای پیشبرد هرچه بیشتر طرح های مذکور به جدیت پیگیری کنند و در موارد لازم برای تحویل اراضی طرح نهضت ملی به ویژه در استان تهران مذاکرات لازم با ادارات کل راه و شهرسازی استان ها را به انجام برسانند.

معاون وزیر راه و شهرسازی، افزود: پیمانکاران برای به سرانجام رساندن طرح نهضت ملی مسکن همت ویژه به کار گرفته و هر چه سریع تر وضعیت پروژه های باقی مانده را مشخص کنند.

وی ادامه داد: در برخی از شهرها اصلی ترین مسئله فعلی، کندی در پیشرفت پروژه ها بوده که این عقب ماندگی ها باید هر چه زودتر جبران شود، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های مسکونی در حاشیه کلانشهرها ایجاد می شود

شهرک های مسکونی در حاشیه کلانشهرها ایجاد می شود