مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:202021-12-07سياسي

گروه های جهادی دانشجویی پروژه دشمن در مسئله آب را خنثی کردند


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به شکست پروژه دشمن در مسئله آب در خوزستان با همت گروه های جهادی دانشجویی گفت: امروز کشور نیاز بکارگیری انسان های فداکار و دارای بصیرت عاشورایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سردار مهدی فرجی عصر امروز در مراسم یادواره شهدا دانشجویی این شهرستان، با بیان اینکه اکثر فرماندهان جنگ چون رحیم صفوی، شهیدان جعفری، باقری و.

دانشگاه را رها و در دانشگاه جبهه حاضر شدند اظهار کرد: شالوده و زیرساخت اصلی یگان ها در دفاع مقدس حداقل در مجموعه سپاه از دانشجویان بودند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در مقاطع مختلف در حوزه وظیفه خود خوب عمل کردند شاید ما نتوانستیم از آن ها خوب استفاده کنیم، افزود: هم اکنون بیشترین اقدامات را گروه های جهادی دانشجویی دارند؛ البته و آمریکا با هدف ناامنی در ایران سخن به میان آورد و گفت: مشکل کمبود آب خوزستان با همت بیش از 250 گروه جهادی بدون هیچ چشمداشتی با وجود همه موانع ایجاد شده در مسیر آن ها، با انتقال بیش از 250 تن آب معدنی و تعداد زیادی تانکر آب حل شد.

وی با تاکید بر اینکه عوامل پشت پرده موضوع آب اصفهان شناسایی شده؛ اما موضوع اصلا هیچ سنخیتی با آب ندارد تصریح کرد: باید بپذیریم که مشکلات آب موضوعی مهم و جدی است، البته باید آگاه باشیم که معاندین بر موجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی دانشجویی پروژه دشمن در مسئله آب را خنثی کردند

گروه های جهادی دانشجویی پروژه دشمن در مسئله آب را خنثی کردند