مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-07سياسي

عزت و سربلندی هزینه دارد/حق هویت زدایی فرهنگی و مذهبی از شهر را نداریم


استاندار فارس با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی، با گذشته قابل قیاس نیست و نباید فریب دشمنان و دشمنی آنان را خورد، تاکید کرد که عزت و سربلندی هزینه هایی هم دارد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی، با گذشته قابل قیاس نیست و نباید فریب دشمنان و دشمنی آنان را خورد، تاکید کرد که عزت و سربلندی هزینه هایی هم دارد.

دکتر محمدهادی ایمانیه عصر دوشنبه 26 آذر در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در شیراز بعد از شنیدن سخنان نمایندگان تشکل های دانشجویی، ابراز امیدواری کرد که همه مدیران دانشگاه ها، دانشجومحور، نه دانشجوسالار، باشند.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه شیراز، گفت: دانشجو اگر بخواهد صفت دانشجو بودن را دنبال و تقویت کند باید به دنبال علم بگردد، عدالت طلب، شفافیت داشته و از بیانی صریح برخوردار باشد، قدرت درک و تحلیل مسائل را در خود تقویت و حفظ کند.

استاندار فارس با تاکید براینکه دانشجویان علاوه بر داشتن روحیه عدالت طلبی، باید در تسری این روحیه نیز تلاش کند، گفت: دانشجو نباید نسبت به مسائل جامعه خود بی تفاوت بوده و از مشکلات مطلع نباشد.

ایمانیه، ناامیدی و بی اعتمادی را بزرگترین آفت هر جامعه ای دانست و گفت: به حتم خلاف هایی حادث شده که به هیچ عنوان در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت و سربلندی هزینه دارد/حق هویت زدایی فرهنگی و مذهبی از شهر را نداریم

عزت و سربلندی هزینه دارد/حق هویت زدایی فرهنگی و مذهبی از شهر را نداریم