مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-07سياسي

ذره بین مجلس بر وزارت ارتباطات؛ از پوشش محدود اینترنت تا معضل کارت ملی


امروز نمایندگان مجلس به روال جلسات روزهای سه شنبه برای رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای نظارتی، عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار دادند؛ - جلسه ای با چاشنی انتقاد از دولت سابق برای عدم توجه به این حوزه و بیان راهکارهایی برای وزارت ارتباطات دولت سیزدهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی، در نشستی غیرعلنی به بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان پرداختند؛ جلسه ای که بنا به درخواست محمدباقر قالیباف رییس مجلس جهت اقناع و اجماع سازی درباره طرح شفافیت تشکیل شد.

در توضیح این جلسه، محمدصالح جوکار نماینده یزد گفت: در این جلسه نمایندگان نقطه نظرات خود را در رابطه با طرح شفافیت بیان کردند منتها رأی گیری استمزاجی صورت نگرفت.

جمع بندی این بود که طرح شفافیت در کمیسیون مورد بحث و بررسی بیشتر قرار گیرد و نتیجه آن به صحن مجلس ارائه شود اما زمان مشخصی برای ارائه گزارش این بررسی ها به صحن مشخص نشد.

با علنی شدن جلسه، مجلس وارد بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ضمن ارائه گزارش این کمیسیون گفت: برآوردها حاکی از سهم سه تا شش درصدی اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص داخلی است؛ او همچنین بر تسریع در راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذره بین مجلس بر وزارت ارتباطات؛ از پوشش محدود اینترنت تا معضل کارت ملی

ذره بین مجلس بر وزارت ارتباطات؛ از پوشش محدود اینترنت تا معضل کارت ملی