مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-07اقتصادي

برج الکترونیک شیراز اختصاص به حوزه آی تی ندارد


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با اشاره به اینکه هدف از بنای برج الکترونیک، حوزه آی تی نبوده است، گفت: ترجیح مان افراد فعال در حوزه آی تی بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حضور صنایع مختلف الکترونیک مانند صاایران، زیمنس، مخابرات راه دور ایران که اصلی ترین تأمین کننده تجهیزات و قطعات الکترونیک در کشور بودند، شیراز را به عنوان قطب الکترونیک ایران مطرح کرده بود.

در راستای همین هدف گزاری، برج الکترونیک شیراز با عمده سهامداری منطقه ویژه اقتصادی شیراز و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) احداث شد.

ابتدای تأسیس  برج الکترونیک به سال 83 در ساختمانی 10 طبقه واقع در خیابان اردیبهشت برمی گردد، اما برنامه ریزان برج با گرفتن تراکم این ساختمان را تا 13 طبقه مرتفع کرده و طبقه سیزدهم را با اتصال 2 خط فیبر نوری به دیتا سنتر مجهز کردند.

سال 88 برج آی تی شیراز به عنوان نخستین برج الکترونیک ایران با هدف گذاری مشابه سوپر کریدور مالزی افتتاح شد.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن در رابطه با بهره برداری از برج الکترونیک شیراز نوشت: برج الکترونیک شیراز، اولین مرکز فناوری اطلاعات و الکترونیک کشور با امکانات ویژه مخابراتی، اینترنتی و نیز تأسیسات و تسهیلات پیشرفته است که مرکز استقرار نمایندگی ها، نمایشگاه ها و فعالیت شرکت های بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج الکترونیک شیراز اختصاص به حوزه آی تی ندارد

برج الکترونیک شیراز اختصاص به حوزه آی تی ندارد