مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-07سياسي

خبر خوش مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی برای نخبگان روستایی


در راستای تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حمایت مجموعه حکمرانی کشور از نخبگان، رتبه های برتر کنکور کارشناسی 1400عضو خانواده صندوق تحت حمایت مالی قرار می گیرند.

- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی گفت: در راستای تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حمایت مجموعه حکمرانی کشور از نخبگان، رتبه های برتر کنکور کارشناسی 1400عضو خانواده صندوق تحت حمایت مالی قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار با نخبگان ، مبنی بر مسئولیت دستگاه های اجرایی در برابر نخبگان علمی و لزوم حمایت از این عزیزان با هدف تقویت توان و بنیه علمی کشور برای رفع مسائلی چون بحران آب و مهاجرت روستاییان و خالی شدن روستاها از سکنه و… بنا داریم در صندوق به طور ویژه به بحث حمایت از نخبگان روستایی ورود کنیم.

وی تاکید کرد: عضویت پدر، مادر یا شخص دانشجو در صندوق بیمه اجتماعی از شروط اولیه بهره مندی از طرح بورسیه تحصیلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است و بر اساس آن مشمولان می توانند طی دوران تحصیل خود در مقطع کارشناسی از مزایای این طرح بهره مند شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی افزود: مشمولان جهت بهره مندی از این طرح می توانند با مراجعه به سایت صندوق ثبت نام و مدارک اولیه خود را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی برای نخبگان روستایی

خبر خوش مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی برای نخبگان روستایی