مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-07دانش

بزرگترین آرشیو نشریات دانشجویی کشور در کتابخانه آستان قدس رضوی


نشریات دانشجویی آیینه تمام نمای اندیشه‎ دانشجویان است که اولین مجال ابراز وجود علمی و سیاسی دانشجویان نیز به شمار می رود و دانشجو اولین تمرین جدی مستدل نوشتن را در این نشریات تجربه می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی نشریات دانشجویی آیینه تمام نمای اندیشه‎ دانشجویان است که اولین مجال ابراز وجود علمی و سیاسی دانشجویان نیز به شمار می رود و دانشجو اولین تمرین جدی مستدل نوشتن را در این نشریات تجربه می کند.

نشریات دانشجویی در ایران قدمتی 85 ساله دارد و سالنامه ای با عنوان مؤسسات علمی و فلاحتی کرج یکی از قدیمی ترین این نشریات به شمار می رود که در سال 1315 توسط دانشجویان پایه دوم دانشکده فلاحت کرج با هدف ارائه گزارش های سالانه و شناساندن مؤسسات به مجامع و محافل علمی ممالک خارجه منتشر می شده است.

مهدی درخشان، مسئول فراهم آوری و سازمان دهی مطبوعات سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، نشریه انسان منتشر شده به سال 1329 را دومین نشریه دانشجویی با موضوع فلسفه اسلامی عنوان می کند.

این نشریه توسط دانشکده علوم تربیتی دانشگاه تهران منتشر شده و از اساتید بزرگی چون علامه جعفری نیز مقاله چاپ کرده که شماره 1 سال هفتم این نشریه در آرشیو موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین آرشیو نشریات دانشجویی کشور در کتابخانه آستان قدس رضوی

بزرگترین آرشیو نشریات دانشجویی کشور در کتابخانه آستان قدس رضوی