مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-07دانش

مسائل حقوقی بر موضوعات فنی آب اصفهان سایه انداخته است


رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: بخش مهمی از مسائل آب اصفهان، مباحث حقوقی است که بر مسایل فنی سایه انداخته است.

- خبرنگار مهر ، همایش روز جهانی خاک به همت انجمن علوم خاک دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و مدیر مؤسسه تحقیقات خاک و آب استان، استادان و دانشجویان کشاورزی ظهر سه شنبه برگزار شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در حاشیه این رویداد با اشاره به تقویت همکاری ها میان مراکز تحقیقاتی جهاد کشاورزی و دانشگاه ها اظهار داشت: وضعیت خشکسالی های متعدد و تغییرات اقلیمی نشان می دهد که باید تغییرات جدی در رویکردهای مدیریتی منابع خاک و کشاورزی اتفاق بیافتد.

وی از همکاری استادان دانشگاه در حوزه اجرا در راستای اهداف مشترک بخش خاک و کشاورزی خبر داد و تصریح کرد: مشکلات بخش اجرایی را باید در اختیار دانشگاه قرار داد تا با کمک اساتید برجسته دانشگاه برای آن ها چاره اندیشی شود.

مسئله آبی اصفهان حقوقی است مهرداد مرادمند از تدوین الگوی کشت، بروز رسانی سند ملی آب برای تعیین نیاز آبی و الگوی کشت اصفهان به عنوان موضوعات مورد همکاری مشترک نام برد و گفت: در بحث الگوی کشت، تحقیقات انجام شده در اختیار دانشکده کشاورزی برای بررسی و اصلاحات لازم قرار گرفته است و تداوم این همکاری ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل حقوقی بر موضوعات فنی آب اصفهان سایه انداخته است

مسائل حقوقی بر موضوعات فنی آب اصفهان سایه انداخته است