مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-07دانش

پژوهش های کاربردی حلال مشکلات کشور است


نائب رییس ستاد هفته پژوهش گلستان گفت: پژوهشگران باید در راستای نیازهای اصلی جامعه تحقیقات خود را انجام دهند و ماموریت اصلی آنها حل کردن مشکلات جامعه است.

- ، علی نجفی نژاد بعدازظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان گلستان، اظهار کرد: در هفته پژوهش برنامه های مختلف از جمله جشنواره دانش آموزی، نواختن زنگ پژوهش در مدارس به منظور اینکه داش آموزان با موضوع پژوهش آشنا شوند و در تحصیل خودشان همواره جستجوگر باشند برگزار شده است.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گلستان افزود: در این هفته نمایشگاه پژوهش شامل دستاوردهای پژوهشی و فناوران استان در معرض دید قرار گرفته و همچنین رابطه دوسویی بین پژوهشگران و افراد جامعه برگزار شده است.

نجفی نژاد تصریح کرد: فعالیت های پژوهشی به منزله چراغی برای نقاط تاریک بوده و نخبگان کشور باید به دنبال حل کردن مشکلات و نیازهای جامعه و ابهامات از طریق پژوهش باشند.

وی ادامه داد: تمایزی که بین یک کشور پیشرفته و دیگر کشورها وجود دارد، پژوهش و نوآوری است و کشورهای که سهم بیشتری از منابع خودشان را صرف پژوهش می کنند، پیشرفته تر هستند و درآمد سرانه بالاتری دارند و ثروت آفرینی بیشتری را برای کشور خود رقم زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های کاربردی حلال مشکلات کشور است

پژوهش های کاربردی حلال مشکلات کشور است