مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-07سياسي

دانشجویان در بیان مواضع خود،پیش از خطبه های نمازجمعه آزاد هستند


حضور تشکل های دانشجویی برای اعلام مواضع خود در پیش از خطبه های نمازجمعه را فرصتی ارزشمند برای نظام اسلامی می دانیم که با تدبیر و رهنمود رهبر معظم انقلاب فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جریان بود.

نوری ادامه داد: بعد از اقامه مجدد نمازهای جمعه نیز به مناسبت 13 آبان شاهد حضور تشکل های دانش آموزی در نماز جمعه تهران و سایر نقاط کشور بودیم و در سالروز فرمان حضرت امام (ره) برای تشکیل بسیج دانشجویان و طلاب، نمایندگان بسیج دانشجویی در 25 مرکز استان و برخی شهرهای دیگر سخنران پیش از خطبه ها بودند و در آستانه روز دانشجو، نمایندگان دو تشکل دانشجویی در نمازجمعه تهران و نمایندگان سایر تشکل ها در شهرهای دیگر حاضر شده و پیش از خطبه ها به سخنرانی پرداختند.

وی افزود: ستاد نمازجمعه تهران، میزبان تشکل های دانشجویی است و هماهنگی حضور تشکل های دانشجویی برای ایراد سخنرانی در پیش از خطبه های نمازجمعه، با همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها انجام می شود و در هفته گذشته هم همین روال انجام شد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی در بیان نظر و مواضع خود در پیش از خطبه های نمازجمعه آزاد هستند و ستاد نمازجمعه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در تهیه و تدوین متن سخنرانی ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در بیان مواضع خود،پیش از خطبه های نمازجمعه آزاد هستند

دانشجویان در بیان مواضع خود،پیش از خطبه های نمازجمعه آزاد هستند