مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-07سياسي

جامعه دانشجویی به دنبال مطالبه گری و عدالت خواهی باشد


جامعه دانشجویی به دنبال مطالبه گری و عدالت خواهی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز سه شنبه در دیدار جمعی از بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: نقش دانشجویان در انقلاب اسلامی و در پیشرفتی که الان داریم یک نقش بی بدیل است.

وی با اشاره ببه نقش آرمان خواهی و مطالبه گری دانشجویان که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم هست، افزود: باید ببینیم در جامعه و استان خود چقدر به این نقش عمل کرده ایم، در جاهایی مثل سیل، زلزله، کرونا ، اردوهای جهادی، کمک به نیازمندان نمره عالی است ولی در بعضی جاها که تاثیرگذار است حضور ما کمرنگ است.

کریمی تبار ادامه داد: دانشجو عنصری است که وابستگی ندارد و در سنی است که پرانرژی و پرتوان و آگاه دنبال این است که مشکلات جامعه را حل کند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمن شناسی و مبارزه با دشمن جزیی از فرهنگ ماست، تصریح کرد: در طول انقلاب تا الان هر جا که موضع ضد استکباری ما پررنگ بوده است، پیشرفت کرده ایم و هر جا خواستیم به دشمن چراغ سبز نشان و نرمش نشان دهیم شدیداً پسروی و افت داشتیم، نمونه اش هم در برجام مشاهده کردیم.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه در تفکر بسیجی انسان دیگر دنبال من نیست، گفت: اگر کسی در جایگاهی بخواهد انتصابی را انجام دهد بر اساس تفکر بسیجی دنبال این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه دانشجویی به دنبال مطالبه گری و عدالت خواهی باشد

جامعه دانشجویی به دنبال مطالبه گری و عدالت خواهی باشد