مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-07سياسي

نیازمند کارگزاران جوان و انقلابی در مازندران هستیم


استاندار مازندران با اظهار اینکه نیازمند کارگزان جوان و انقلابی هستیم وعده داد تا نیمی از مدیران را از بین جوانان برای سمت های مختلف در استان برگزیند.

- ، سید محمود حسینی پور بعدازظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو با اظهار اینکه متأسفانه در برخی از دولت ها مانع ورود جوانان و عقب ماندگی حوزه اقتصادی شدند، افزود: تنها راه نجات از وضعیت کنونی اقتصادی ورود جوانان انقلابی در این حوزه است.

وی بابیان اینکه در حوزه اقتصادی مدیون مردم هستیم اظهار داشت: امروز دنیا در حوزه های علمی تسلیم دستاوردهای جوانان ما شند و در حوزه اقتصادی نیز باید از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

وی با تاکید براینکه نیازمند کارگزاران و مدیران جوان در حوزه های مدیریتی هستیم وعده داد تا نیمی از مدیران خود در استان را از بین جوانان انتخاب کند و گفت: جوان گرایی دلیل تأخیر در انتصاب مدیران است.

استاندار مازندران همچنین نداشتن روزمه اجرایی را دیگر دلایل تأخیر در انتصاب بیان کرد و گفت: باید از تجربیات پیشکسوتان انقلابی در کنار مدیریت قشر جوان بهره گیریم.

حسینی پور از دانشجویان خواست تا نسبت به انتصاب جوانان ورود حمایت گونه داشته باشند و گفت: نیازمند جنبش قوی دانشجویی هستیم و دانشجویان نسبت به معرفی نخبگان به استانداری کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند کارگزاران جوان و انقلابی در مازندران هستیم

نیازمند کارگزاران جوان و انقلابی در مازندران هستیم