مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-07اقتصادي

افزایش پوشش بیمه ای تجهیزات توانبخشی در دستور کار


وزیر تعاون، کار رو رفاه اجتماعی ضمن بیان اینکه کاهش هزینه های تولید داخلی و توسعه پوشش بیمه ای در حوزه تجهیزات توانبخشی را با جدیت پیگیری می کنیم گفت: - در حوزه بیمه گری نیز تلاش می شود میزان پوشش بیمه لوازم مصرفی افزایش یابد.

در سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی در این زمینه بررسی های کارشناسی انجام گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات توانبخشی معلولین پیش از ظهر امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بوستان گفت وگو افتتاح شد.

حجت الله عبدالملکی در بازدید از این نمایشگاه دو راهبرد اصلی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را کمک به تقویت تولیدات داخلی تجهیزات توانبخشی و افزایش پوشش بیمه ای لوازم توانبخشی به ویژه لوازم مصرفی خواند و گفت: کاهش هزینه های تولید داخلی و توسعه پوشش بیمه ای در حوزه تجهیزات توانبخشی را با جدیت پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به این که در حوزه بیمه گری نیز تلاش می شود میزان پوشش بیمه لوازم مصرفی افزایش یابد، تاکید کرد: در سازمان های بهزیستی و تامین اجتماعی در این زمینه بررسی های کارشناسی انجام گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مساله جدی برای افراد دارای معلولیت را خرید تجهیزات دانست و بیان کرد: در بودجه 1401دولت، پیشنهاد می دهیم که بخش قابل ملاحظه ای از هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پوشش بیمه ای تجهیزات توانبخشی در دستور کار

افزایش پوشش بیمه ای تجهیزات توانبخشی در دستور کار