مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-07سياسي

حضور 172 نفر از خراسان شمالی در جشنواره بین المللی قرآن و عترت


سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از حضور 172 نفر از طلاب و خانواده های آنان در جشنواره بین المللی قرآن و عترت خبر داد.

- سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد: حضور 172 نفر از خراسان شمالی در جشنواره بین المللی قرآن و عترت ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از حضور 172 نفر از طلاب و خانواده های آنان در جشنواره بین المللی قرآن و عترت خبر داد.

سید ناصر حسینی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آزمون های جشنواره بین المللی قرآن و عترت در خراسان شمالی، امروز 16 آذرماه، به صورت شفاهی در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان برگزار شود، بیان کرد: در مرکز استان بخش شفاهی این مسابقه به علت فروکش کردن ویروس کرونا و همچنین رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری در موسسه دارالعترت(ع) و در شهرستان ها و روستاها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رییس اداره امور قرآنی با بیان اینکه آزمون های کتبی جشنواره مربوط به رشته های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر در دو روز متوالی و در تاریخ 18 و 19 آذر ماه بصورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت کنندگان در این رشته ها برگزار می شود، ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده هماهنگی و اطلاع رسانی لازم برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 172 نفر از خراسان شمالی در جشنواره بین المللی قرآن و عترت

حضور 172 نفر از خراسان شمالی در جشنواره بین المللی قرآن و عترت