مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-07سياسي

تشدید نظارت بر انبارهای میامی/مقابله با قاچاق و احتکار در اولویت


فرماندار میامی با اشاره به اینکه بخش عمده مقابله با قاچاق در حوزه نظارت صورت می گیرد، گفت: برای نیل به این مقصود انبارهای شهرستان لیست خواهند شد تا نظارت بر این مکان ها تشدید شود.

- ، احمد ملایری ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون مقابله با قاچاق شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه بحث قاچاق کالا و ارز از مهم ترین دغدغه های مسئولین کشور است و نیاز به هوشیاری و توجه ویژه دارد، بیان کرد: با توجه به قرارگیری استان سمنان و شهرستان میامی در مسیر تهران به مشهد، احتمال تردد کالاهای قاچاق از شرق و جنوب کشور از مبادی این مسیر محتمل است.

وی با بیان اینکه مقابله با قاچاق کالا نیاز به عزم جدی دستگاه ها و اشاعه اقدامات فرهنگی برای آگاه سازی مردم دارد، افزود: جلوگیری از قاچاق کالا به رونق اقتصادی کشور منجر می شود.

فرماندار میامی ادامه داد: با برخی از مصادیق قاچاق نظیر قاچاق سوخت اعم از بنزین و گازوییل و قاچاق درختچه های تاغ در شهرستان مواجه هستیم که مستلزم برخورد با سودجویان است.

ملایری با اشاره به اینکه بخش عمده مقابله با قاچاق در نظارت صورت می گیرد، گفت: برای نیل به این مقصود انبارهای میامی لیست خواهند شد تا بررسی های بعدی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر انبارهای میامی/مقابله با قاچاق و احتکار در اولویت

تشدید نظارت بر انبارهای میامی/مقابله با قاچاق و احتکار در اولویت