مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-07پزشكي

بستری 114 بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس


مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شیراز گفت: طی 24 ساعت گذشته 114 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان فارس بستری شدند و 118 بیمار نیز در بخش های ویژه حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس در شبانه روز گذشته در سطح بیمارستان های استان، افزود: با بستری موارد جدید در 24 ساعت گذشته، مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علائم که هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند، به 803 نفر رسیده که از این تعداد، 118 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

دکتر حسینی همچنین از بهبودی 493 هزار و 72 نفر از ابتدا تاکنون خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

او در ادامه با اعلام جان باختن سه هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید 19 از ابتدای شیوع بیماری تا کنون را هفت هزار و 294 نفر اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس تاکید کرد: افراد بالای 40 سالی که واکسن های سینوفارم، بهارات و کووایران برکت دریافت کرده اند، سه ماه پس از تزریق دوز دوم خود، برای دریافت دوز سوم، به مراکز تجمیعی واکسیناسیون سطح استان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 114 بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس

بستری 114 بیمار جدید مبتلا به کرونا در فارس