مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-07سياسي

جزییات جلسه غیرعلنی مجلس /مجلسی ها پرچمدار شفافیت هستند


سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پرچمدار شفافیت است و قطعا طرح شفافیت نمایندگان در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

- ، سیدنظام الدین موسوی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران،گفت: صبح امروز مجلس جلسه غیرعلنی برای موضوع شفافیت برگزار کرد.

وی بیان کرد: رییس مجلس شورای اسلامی و تعدادی از نمایندگان مجلس به دنبال آن هستند که به زودی موضوع شفافیت در دستور کار مجلس قرار گیرد و بر این اساس در جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان موافق و مخالف با این موضوع نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس تاکید کرد: مجلس در حال حاضر جزو شفاف ترین نهادها و شاید شفاف ترین نهاد باشد چرا که مذاکرات و جلسات مجلس به صورت علنی پخش می شود بنابراین برخی از نمایندگان معتقدند موضوع شفافیت صرفا محدود به مجلس نیست و باید سایر دستگاه های کشور هم شفافیت را در دستور کار خود قرار دهند.

موسوی ادامه داد: حتی مجلس در موضوع حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی کاملا شفاف عمل کرده و جلسات کمیسیون مشترک بررسی این طرح کاملا شفاف و روشن است.

وی اظهار داشت: در جلسه غیرعلنی بحث شد که حتما موضوع شفافیت بعد از تصویب در مجلس باید به دیگر نهادها و دستگاه ها تعمیم پیدا کند و لازم است یک طرح جامع تری وجود داشته باشد تا سایر دستگاه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه غیرعلنی مجلس /مجلسی ها پرچمدار شفافیت هستند

جزییات جلسه غیرعلنی مجلس /مجلسی ها پرچمدار شفافیت هستند