مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-07سياسي

مدیران گلستان موظف به برگزاری ملاقات های مردمی در سه شنبه ها شدند


تمامی مدیران استانی و شهرستانی موظف هستند علاوه رسیدگی به امورات مردم در روزهای عادی هفته، سه شنبه ها در وقت اداری به صورت خاص ملاقات های مردمی داشته باشند و مداخلات خاص و ویژه برای رفع مشکلات انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه در بازدید از مرکز مدیریت راه ها مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با بیان اینکه هم افزایی دستگاه ها منجر به کنترل بهتر راه ها و جاده می شود، اظهار کرد: هم افزایی دستگاه ها منجر به کنترل بهتر راه ها و جاده می شود و زمینه مدیریت و رسیدگی دقیق تر را فراهم می آورد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات این مرکز قابل قبول و ارزشمند است و ارتباطات این مرکز با دیگر دستگاه ها نظیر پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و .

در کنترل مخاطرات جاده ای نقش تاثیرگذاری دارد.

استاندار گلستان گفت: وجود سامانه های تخصصی در این مرکز همچون سامانه کنترل سرعت و سامانه اضافه تناژ نقش مهمی در تصمیم گیری ها، نظارت ها و پایش ها دارد.

زنگانه خاطرنشان کرد: تمامی مدیران استانی و شهرستانی موظف هستند علاوه رسیدگی به امورات مردم در روزهای عادی هفته، سه شنبه ها در وقت اداری به صورت خاص ملاقات های مردمی داشته باشند و مداخلات خاص و ویژه برای رفع مشکلات انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران گلستان موظف به برگزاری ملاقات های مردمی در سه شنبه ها شدند

مدیران گلستان موظف به برگزاری ملاقات های مردمی در سه شنبه ها شدند