مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-07دانش

دانش آموزان از ورود به دانشگاه دلسرد شده اند


رییس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: امسال یک اتفاق در انتخاب رشته دانشگاه ها رخ داد که رکورد زد اما موردتوجه رسانه ها قرار نگرفت، اغلب دانشجویانی که امکان انتخاب رشته داشتند عملاً انتخاب رشته نکردند این امر که نشان دهنده نوعی دلسردی از فضای دانشگاه است، - از طرفی نوجوانان صرفاً برخی از دانشگاه ها و چند رشته خاص را برای تحصیل ترجیح دادند.

حمیدرضا مشهدی در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: طبق گفته شهید بهشتی دانشجو مؤذن جامعه است اگر دانشجو خواب برود نماز امت قضا می شود دانشجو اگر قرار باشد نقش مؤذنی، بیدارگری و هوشیار کردن را ایفا کند نیاز به ابزار دارد، ابزاری که بتواند به این شفاف سازی کمک کند رسانه است.

وی افزود: دانشجو بدون رسانه نمی تواند به هیچ کدام از اهدافی که ما برای آن متصور هستیم دست پیدا کند بنابراین یکی از مهم ترین نقش های رسانه همراهی با دانشجو و رسیدن به هدف است، یکی دیگر از نقش هایی که رسانه می تواند داشته باشد جهت دهی به دانشجویان است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین اظهار کرد: درواقع رسانه علاوه بر روشنگری که در آن ایفای نقش می کند می تواند در جهت دهی جریانات دانشجویی و اتفاقات دانشگاه نقش داشته باشد، در سال های گذشته نمونه های فراوانی از این مورد در جهت مثبت و منفی رخ داده که در ذهن ما ماندگار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان از ورود به دانشگاه دلسرد شده اند

دانش آموزان از ورود به دانشگاه دلسرد شده اند