مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-07اقتصادي

تاکید نماینده اهواز بر افزایش اختیارات معاونان پارلمانی وزارتخانه ها


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزایش اختیارات و نقش معاونان پارلمانی را ضروری دانست و گفت: این کار موجب ایجاد همدلی و همکاری موثر میان دولت و مجلس می شود.

- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزایش اختیارات و نقش معاونان پارلمانی را ضروری دانست و گفت: این کار موجب ایجاد همدلی و همکاری موثر میان دولت و مجلس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکریم حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به دولت در خصوص اختیارات معاونین امور مجلس وزارتخانه ها بیان کرد: اگر بخواهیم همدلی و همکاری موثر میان دولت و مجلس ایجاد شود، باید اختیارات و نقش معاونان پارلمانی بیشتر شود، بنابراین سپردن امور استان ها به آنها ضروری است.

وی در تذکری خطاب به وزیر صمت گفت: افزایش بی رویه قیمت ها در بازار بدون هیچ ترمزی و گاها به صورت روزانه به صورتی که قیمت خودروی پراید آنچنانی به 180 میلیون می رسد، نیاز به نظارت و اقدامات موثرتری دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: تبدیل وضعیت شغلی خانواده ایثارگران در شرکت ها و سازمان های تابعه انجام نمی شود، مشکل پرداخت حقوق و تبدیل وضعیت شغلی آبداران و کارکنان شرکت آبفای روستایی حل نشده است و هر چه سریع تر تمکین و اقدام لازم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نماینده اهواز بر افزایش اختیارات معاونان پارلمانی وزارتخانه ها

تاکید نماینده اهواز بر افزایش اختیارات معاونان پارلمانی وزارتخانه ها