مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-07اقتصادي

حسابداری لازمه تصمیم سازی، پاسخگویی و پیشرفت اقتصادی است


بدون دست یابی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای حسابداری، توسعه فعالیت های اقتصادی و پاسخگویی نهادها، سازمان ها و شرکت ها به جامعه غیرممکن است.

- اخبار شرکتها؛ حجت اله صیدی در همایش فرصت ها و چالش های حسابداری، علوم مالی در عصر نوین عنوان کرد: حسابداری، لازمه تصمیم سازی، پاسخگویی و پیشرفت اقتصادی است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بدون دست یابی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای حسابداری، توسعه فعالیت های اقتصادی و پاسخگویی نهادها، سازمان ها و شرکت ها به جامعه غیرممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرآوردی ارزیابی می کنند.

صیدی اظهار داشت: در حسابداری آرزوی بلندپروازانه تر این است که کیفیت ها را گزارش کنیم و در ترازنامه  کیفیت دارایی ها و بدهی ها را نیز تشخیص دهیم؛ چنان که حسابداران بسیاری تلاش کردند و توانستند تا حد زیادی بر این مشکل غلبه کنند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه دو گروه سرمایه گذاران بالفعل و بالقوه و اعتباردهندگان بالفعل و بالقوه از گزارش های حسابداری استفاده می کنند، افزود: هر دو بخش به تداوم فعالیت شرکت علاقه دارند و می خواهند وضعیت شرکت را به طور دقیق بدانند.

وی گفت: تجربیات شکست در شرکت ها نشان می دهد که گاهی برآورد دقیقی از تداوم فعالیت شرکت ها وجود نداشته و صورت های مالی در مورد تداوم فعالیت شرکت سکوت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسابداری لازمه تصمیم سازی، پاسخگویی و پیشرفت اقتصادی است

حسابداری لازمه تصمیم سازی، پاسخگویی و پیشرفت اقتصادی است