مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-07سياسي

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منصوب شد


رییس دانشگاه تهران طی حکمی استاد دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری این دانشگاه منصوب کرد.

- به نقل از دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی در حکمی دکتر مهدی فکور ثقیه را به عنوان سرپرست جدید پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منصوب کرد.

متن این انتصاب به شرح زیر است؛ ظرف مدت یک ماه با هماهنگی معاونت طرح و برنامه با نظرخواهی از خبرگان دانشگاه، نسبت به بازطراحی ساختار سازمانی حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در قالب پیکره سازمانی یکپارچه و ارتباطات ساختاری پویا و متداخل، اقدام لازم به عمل آورید.

انتظار می رود ضمن تعامل سازنده با کلیه ذی نفعان و همچنین بهره مندی از توان مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی موارد زیر را در ساختار جدید مورد اهتمام ویژه قرار دهید.

استفاده از ظرفیت های پارک علم و فناوری در جهت تقویت روحیه کارآفرینی با مشارکت دانشکده کارآفرینی و سایر دانشکده های مرتبط ، تجاری سازی و تکمیل چرخه علم، پژوهش و فناوری ، تلاش در جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال سازی تخصصی در تعامل با معاونت پژوهشی، دانشکدگان و دانشکده ها ، ایجاد محیط مناسب برای استقرار و حمایت از شرکت های دانش بنیان با تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منصوب شد

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منصوب شد